"אם היו לי 8 שעות לכרות עץ, 6 שעות מתוכן הייתי… משחיז את הגרזן" (אברהם לינקולן, נשיא ארה"ב)
בעלות עסק, הנה ההזדמנות שלכן להשחיז את הגרזן!
השחזת הגרזן פירושה לשפר את היכולות שלכן לשווק, ואז לצאת לדרך ולשווק. כישורי השיווק, חשיבה יצירתית בפנייה ללקוחות, הכלים המקצועיים לניהול ערוצי השיווק והאפשרויות שעומדות בפנינו הם מיומנויות שיש לשפר, לקדם ולשדרג לאורך כל שנות קיום העסק. ככל שאת, בעלת העסק, לומדת לשפר את המיומנויות שלך ומתרגלת לשווק כך באים לעסק שלך יותר לקוחות ואת משקיעה בכל אחד מהם פחות ופחות כסף. את פשוט מרוויחה יותר, נקודה.
בדרך כלל קורסי שיווק מלמדים מודלים, נותנים דוגמאות וגם מספרים לכם על אנשים שהשתמשו בכלים הללו ועשו הון. זה נכון: יש מי שלמד והפנים, יש מי שלמד והתרגל, יש מי שהמציא את המודל ועשה ממנו מיליונים. אבל – מה איתך? העסק הקטן מהבית או החנות בשכונה? איך את מתרגמת את הרעיון השיווקי לכסף?
את שומעת על התהליך שעשו הם והם וההם, ואת נרתעת. נראה לך שזה לא מתאים לעסק שלך וגם נדמה לך שזה "לא לעניין" ו"לא יצליח אצלנו". ייתכן שאת צודקת, יתכן שלא. מי יודע?
חדרי שיווק באים לתת מענה בדיוק לשאלות אלו: רחלי בינר עובדת איתך על המיומנויות, בוחרת איתך את הכלים שמתאימים לעסק שלך ובחדר השיווק בעצמו את מתחילה לדבר עם לקוחות ועם מי שמכירים את הלקוחות ומתחילה לנהל מכירה. תכנית השיווק הזו היא תכנית אקטיבית, ולא תכנית מגירה: בזמן המפגש גם מבצעים וכל חברות הקבוצה אמורות לתת לך זמן ולסייע לך לבנות את ערוצי השיווק של העסק ולענות היטב על השאלה "מאיפה הלקוחות באים?".
בניית תכנית שיווק בחדר שיווק אקטיבי, יוצאת לדרך!
אם גם אתן רוצות להניע את העסק שלכן קדימה, באופן ממוקד ומדויק, ישר למטרה, חדר השיווק הוא בשבילכן.
מדובר בקבוצת עבודה, במהלכה יוצרת כל אחת תכנית שיווק עבור העסק הפרטי שלה.
בניית תכנית שיווק כוללת:
- יצירת מיקוד עסקי
- הצבת יעדים ופירוקם לכדי תכנית עבודה
- סינון קהלי היעד
- בחירת תמהיל השיווק
- יצירת בידול עסקי
- בניית תכנית פעולה
חדר השיווק מאפשר יצירת מיקוד עסקי ובניית יסודות השיווק, בתוך מרחב פעיל חם ותומך.
בואנה לגלות את הדרך לקדם את העסק, וגם ליהנות מהדרך J
בהנחיית רחלי בינר, יועצת ומאמנת עסקית ומייסדת 'חדרי שיווק' לעסקים
חדר השיווק הקרוב יוצא לדרך
בהאב ירושלים של תמך, בנין שערי העיר, קומה 9
מוזמנות לשריין את מקומכן שם
בטל': 025388665
אני מעונינת לשמוע על הקורס תודה עלויות זמן
אשמח לקבל פרטים
משך הקורס, תאריכים, מחיר
תודה
נוגה
אשמח לקבל פרטים:
משך הקורס, תאריכים
מחיר
תודה רבה
אני כ"כ מחכה ללמד מרחלי – רק מחיר הסדנא היא מאד יקר לי – האם קיימת אפשרות לסבסוד אמיתי?? בקשתי את זה כבר -אפילו אחרי שנרשמתי ונודע לי שלא תתקיים הסדנא באלול – אבל חבל לנו להפסיד אותה כשכל הרעיון של ה"האב" זה לקדם אותנו בתנאי תשלום מתאימים!! אם אני יכולה להציע מהשהו? תורידו את המחיר- על אמת!!- ותראו כמה נשים יגיעו!! – בעז"ה.
שבת שלום ומבורך!!
ציפי רנד
שלום ציפי
עלויות של יעוץ או קורסים ללמוד איך לנהל עסק נחשבות כהשקעה, כי את חייבת להחזיר את מה ששילמת די מהר – לפעמים אפילו תוך כדי העסק.
בדיוק כמו שמוכרת בגדים מבינה שעליה לקנות שמלות כדי למכור אותן
כך כל מי שמנהלת עסק – גם אותה מוכרת בגדים – צריכות להתרענן וללמוד את השיטות החדשות להביא לקוחות.
הקורס של רחלי מסובסד על ידי תמך
ובכל זאת יש עלויות – והמפגשים מחזירים אותך בגדול!!!
נשמח להיות בקשר, לפגוש אותך בחדרי שיווק ולראות איך ידע נותן כסף!