Hebrew  English   אודות ההאב  |   יצירת קשר   |   פורום קשרים

האב ירושלים
  • קורסים וסדנאות
  • נטוורקינג
  • אירועים בתמך
  • מאמרים
  • המומלצות שלנו
  • קורסים וסדנאות
  • נטוורקינג
  • אירועים בתמך
  • מאמרים
  • המומלצות שלנו

בקרת פרסום: 10 השלבים לבדוק אם הפרסום שהציעו לכם יעשה עבורכם את העבודה!

30/06/2014 אין תגובות

אנחנו קוראים לזה "פרסומטור" ויש לו 10 שלבים מדויקים, תובנות ושאלות.

1

האסטרטגיה היא תמצית המסר המרכזי, ישנה אסטרטגיית מותג וישנה אסטרטגית קמפיין הנגזרת בדרך כלל מהאסטרטגיה הכללית. האסטרטגיה נגזרת מהכרת קהל היעד, התובנות הצרכניות שלו וההזדמנויות שמציע המוצר / השירות.

  •  האם היא פונה לקהל היעד הנכון?
  • האם האסטרטגיה שנבחרה אכן עונה על הצורך האמיתי של הלקוח?
  • האם היא יכולה להחזיק לאורך זמן?

2

שפה פרסומית הינה דרך ביטוי לאסטרטגיה הכללית של המותג והמאפיינים שלו. היא כוללת שימוש מושכל בפונטים, צבעים, ויז'ואלים, גריד, לוגו והתנסחות התואמים את המסר המרכזי.

  •  האם השפה הפרסומית תואמת את האסטרטגיה הכללית של החברה?
  • האם ישנה שפה פרסומית אחידה לכל המודעות של הלקוח?

3

גריד הינו תבנית קבועה למראה הפרסום. המטרה של שמירה על גריד קבוע היא לממש את יכולת הקישור והזכירה של הצרכן מול כל המודעות שהוא נחשף אליהם. הגריד כולל גרפיקה בסיסית, צבעים, אלמנטים גרפיים, פונטים לוגו ומיקומים.

  • האם יש גריד קבוע?
  • האם הגריד מספיק נקי?
  • האם יש קשר בינו לבין הלוגו?

4

המסר הוא מה שאנחנו מנסים להעביר במודעה, מטרתו לשנות הרגלי צריכה, לשנות דפוסי חשיבה, ליצור בידול בין המוצר שלך למוצרים המתחרים וליידע את הצרכן אודות המוצר. מודעה מסוגלת להעביר מסר אחד בלבד, על כן חשוב לבדל את המסר החשוב ביותר ואותו להעמיד בפרונט.

  • האם יש מסר אחד מרכזי או יותר?
  • האם המסר ברור מספיק?
  • האם המסר בולט מספיק?

5

הכותרת במודעה היא ביטוי קריאטיבי של המסר. היא אמורה להעביר את המסר בכמה שפחות מילים, ובדרך הכי מעניינת. כותרת המשנה מטרתה להמשיך את המסר מבלי לחזור עליו. או להסביר אותו. היא מרחיבה את המסר, מספקת פרטים מרכזיים נוספים או מעניק את ההבטחה הברורה לצרכן.

  • האם הכותרת מבודדת?
  • האם היא קריאטיבית?
  • האם היא מעניינת?
  • האם היא בולטת מספיק?
  • האם היא בפונט ובמיקום הנכון?
  • האם כותרת המשנה ממשיכה את המסר ומפתחת אותו או שהיא מסבירה את הויז'ואל?

6

הויז'ואל מטרתו להמחיש את המסר או את חלקו, הוא לא אמור להסביר אותו, במקרים נוספים מטרתו להעניק את האווירה הרצויה לתהליך המכירה או לעורר בעיני הצרכן שאלה שעליה אמורה הכותרת לענות. הויז'ואל צריך להיות נקי, חד וברור מספיק. חשוב לבצע הדמיה על המדיה בה הוא אמור להתפרסם.

  • האם הויז'ואל איכותי?
  • האם רואים את ה"פוטושופ"?
  • האם הקשר למסר מספיק ברור?
  • האם הוא מרתק מספיק בכדי ליצור תשומת לב והתעניינות?
  • האם הוא מתאים למסר?
  • האם הוא משלים את המסר או שהוא חוזר עליו?

7

טיפוגרפיה נכונה היא סידור נכון של האלמנטים הכלולים בפרסומת. עין האדם נחשפת לאלמנטים ע"פ סדרי עדיפויות שונות, גודל, ויז'ואל, צבעים ועוד. טיפוגרפיה נכונה מובילה את הצרכן במסלול אותו קבע המעצב לפי סדר המסרים הנכון לשם העברת האסטרטגיה כולה.

  •  האם היחס ויז'ואל+ מסר לעומת פרטים טכניים ובודי טקסט נכון?
  • האם סדר החשיפה לעין הצרכן נכון?

8

בודי טקסט הוא בדיוק המקום להשלים לצרכן את כל המידע החסר בכדי שאכן יאמין להבטחה הפרסומית שניתנה לו. הניסוח צריך להיות לפי הסדר הנכון בהעברת המסרים, קצר ככל הניתן וקולע.

  •  האם הטקסט עונה על כל הסיבות להאמין למסר המרכזי?
  • האם הוא מנוסח כהלכה?
  • האם הוא מעביר מידע מלא וברור?
  • האם הוא קצר וקולע או אולי ארוך וצולע?

9

לוגו החברה צריך להיות וקטורי, בגודל הנכון. אין מטרת הלוגו במודעה למכור מוצר אלא רק לשייך את המוצר או השירות למותג המוכר ולחבילת הערכים שהוא משדר. ככל שהלוגו מופיע במיקום גבוה יותר במודעה הוא צריך להיות קטן יותר בכדי שלא יפריע למסר לעבור.

  • האם הלוגו במקום הנכון?
  • האם הוא בגודל הנכון?

10

הפרטים הטכניים צריכים להיות בגודל מינימלי ולתת מענה כגון כתובת, מועדי הגעה, מספרי טלפון להתקשרות והערות משפטיות.

  •  האם הם קריאים?
  • האם הם מלאים?
  • האם הם בגודל ובמיקום הנכון?
  • האם הם משתלבים היטב בגריד?

פרסום גיל

האב יעוץ עסקי לנשים ליווי עסקי לנשים מרחב עסקי פיתוח עסקי לנשים
השארת תגובה

ביטול

ניווט מהיר:

  • אודות האב
  • קבוצות הנטוורקינג של תמך
  • צור קשר
  • יומן אירועים
  • קורסים וסדנאות 
  • המומלצים שלנו 
  • מאמרים

  !Become a partner – Donate Today

2015 | כל הזכויות שמורות לJerusalemHub
האתר עוצב ונבנה ע"י Odesign
גלילה לראש העמוד
  • heעברית
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס