קיבלתם החלטה בארגון שלכם להפיק סרטון תדמית? לפני שאתם יוצאים לדרך חשוב שתדעו מהי "המפה אל האוצר" שתאפשר לכם לבחור את הכיוון הנכון.
ההוכחות מראות כי שימוש נכון בתכני וידאו מצליח ליצור גידול משמעותי לעסק ולהביא אליכם זרם גדול של לקוחות. אז הנה מספר טיפים שיעשו לכם את העבודה:
הרבה רגש! חברו את הצופה לעסק שלכם,
כל עסק הוא סיפור מענין, חברו את הצופה לעסק שלכם, צרו סיפור עם התחלה אמצע וסוף המעביר את הנושא השיווקי וצרו הזדהות עם העסק, וכך תצליחו לחבר את הצופה רגשית .
הקפידו על זויות צילום מרגשות, השקיעו במוזיקה שתעורר את הצופה
גורם הזמן
בשטף המדיות השונות ישנן ביו 10-15 שניות ראשונות בהן את צריכה לעזור לצופה להחליט אם הוא מתענין בנושא הסרט או לא ולהצליח לרתק אותו לכיסא.
בשניות אלו מומלץ לעורר בעיה שהצופה יזדהה איתה וירצה להבין איך מגיעים לפתרון.?
אורך הסרט לא יעלה על 3 ד'
תחברות ללקוח
ערך מוסף- חשבו מה הלקוח היה רוצה לשמוע עליכם ומה היה מניע אותו לפעולה בכדי לסגור אתכם את העיסקה, דאגו לספק לו את זה!
ניסיון- חשבו כמה ניסיון יש לכם שאחרים יכולים ללמוד ממנו, תמיד תחדשו מידע שהלקוח לא ידע עליו ויגלה הערכה ורצון להתחבר.
אמינות- האמת תנצח הביאו לקוחות מרוצים שימליצו מכל הלב
עריכת וידאו מעולה משפרת כל סרטון תדמית
סרטי תדמית בוחרים לרוב בעריכת וידאו פשוטה – אבל עריכת וידאו מעניינת תקפיץ את רמת העניין בסרט תדמית ותתן לו אופי. עריכה קצבית – תיצור מסר צעיר ועדכני. שוטים ארוכים יצרו תחושת מציאות חדשה. הוספת מוזיקה מתאימה תעורר רגש מתאים. כותרות מעוצבות לעריכה יתנו תחושה מקצועית יותר – ותמתג טוב יותר את העסק בעיני הצופה. עורך וידאו מצוין חיוני לסרטון תדמית מצוין!
אשמח לענות על שאלות, לקבל תגובות ולייעץ לכם על הסרט התדמיתי לעסק שלכם. הכניסו תגובות כאן למטה ואחזור אליכם. שלכן, רחלי
מאמר באדיבות Lev Productionsr – סרטים שיווקים , רחלי לב , בימאית. 050-4100052

