לכי על קורסים, סדנאות ולמידה מקצועית כדי לדעת הכל בעצמך!!

קורסים וסדנאות

קורסים וסדנאות הם מפגשים שבהם מועבר ידע מקצועי בתחומים שונים – יעוץ ארגוני, ניהול, שיווק, מכירות, הדרכת נציגי מכירות, פגישות נטוורקינג, כתיבה שיווקית ועוד ועוד.

יש סדנאות חד פעמיות או סדנאות ממושכות יותר של שלושה מפגשים עד ששה. קורסים עשויים להימשך גם שנה או יותר, ולהעניק תעודה מוכרת מגוף מקצועי בתחום או אפילו מגוף אקדמי. אבל, לא התעודה חשובה אלא התכנים שתקבלי! את זקוקה לידע פרקטי, לידע שתוכלי ליישם בעסק שלך היום וגם מחר, ולא לתיאוריות או למפגשים ריקים שלאחריהם מקבלים תעודה. אגב, בדרך כלל, קורס שמעניק תאר אקדמי אינו מוכר כהוצאות העסק. 

מתי קורס / סדנה נכונים לך?

  • אם את אוהבת ללמוד עם אנשים, תוך כדי אינטראקציה עם אנשים, אם את מתקשה לקלוט חומר בקריאה או בלימוד עצמי.
  • אם את מעדיפה לנצל את קניית הידע לפעילות נטוורקינג, לקבל מידע מקולגות, ליצור קשרים עסקיים על הדרך ולקבל גם תמיכה רגשית ועצות מאנשים בשטח, כמוך.
  • אם את רוצה להכיר את המרצה, היועצת, המנחים של הקורס וזו הזדמנות בשבילך להעמיק היכרות ולהחליט אחר כך אם להמשיך את הקשר לתהליך יעוצי או אימוני.
  • אם חשובה לך התעודה שתקבלי בסוף הקורס.
  • אם חסר לך ידע עסקי כללי כמו למשל – הקמת עסק, מהו שיווק, מהו נטוורקינג ואיך עורכים שיתופי פעולה, ניהול זמן, ניהול עובדים, בעיות בתחום המשפטי של התחום שלך, הבנה מהו מיתוג ואיך מתמחרים. בעלת עסק חייבת לשלוט במושגים אלו ברמה מסוימת, וקורסים עסקיים טובים מעניקים את הידע הזה בצורה מצוינת.

קורסים וסדנאות אינם מתאימים לך:

  • אם את מתקשה לצאת מהבית. אם את מאחרת כרונית. אם את מוסחת ועמוסה ובשעת המפגש תעני לטלפונים ותדאגי מה קורה בינתיים בבית או בעסק.
  • אם את אוטודידדקטית שמעדיפה ללמוד הכל לבד, בעצמך, וקולטת מצוין כשאת קוראת תכנים עמוקים ומורכבים.
  • אם את מתגוררת במקום רחוק והנסיעה למפגש תגזול מזמנך.
  • אם הכשל בעסק שלך נובע מהרגלים אישיים.
  • אם העסק שלך דורש יעוץ צמוד ולא ידע כללי.

החלטת ללכת על קורס! מה בודקים?

  • תעשי חקר שוק. כמה עולים קורסים דומים. מה נותן כל קורס. מי הכי מתאים לך מבחינת המשתתפות, המרצות, המיקום וגם המחיר.
  • אל תתעצלי! תתקשרי למשתתפות קודמות ותשאלי אותן איך היה, עם מה יצאו ואיך הייתה החוויה בקורס עצמו.
  • העדיפי קורסים שמאחוריהם גוף רישמי – במקומות אלו יהיה לך קל יותר לקבל מענה במקרה של תלונה, חוסר שביעות רצון או פערים אחרים בין מה שהובטח למה שקרה בפועל. אם המנחה היא גם המנהלת של הקורס, סביר להניח שלא תוכלי להתלונן או לבטל אם משהו אינו מוצא חן בעינייך.
  • העדיפי קורס מגוון שבו מספר מנחות/ מנחים כדי לקבל מקסימום של נקודות מבט וחשיפה לתחום שאותו את רוצה ללמוד.
  • העדיפי קורסים שדורשים התנסות, שעוקבים אחרי היישום, שנותנים שיעורי בית ושמאפשרים קשר במייל עם המנחה לצורך התייעצות פרטית על היישום של הדברים בעסק שלך.

ההמלצה שלנו:

קיימים קורסים רבים שמטרתם לתת לבעלי העסקים ידע שיאפשר להם לפעול במקום הספקים שלהם – לכתוב בעצמם תכנים שיווקיים, לפרסם בעצמם ברשתות חברתיות, לצלם בעצמם קורסים דיגיטליים או לנהל בעצמם את הפרסום של העסק שלהם.

האם את רוצה לבצע את הפעולות הללו בעצמך? גם אם לא, יכול להיות שעדיין כדאי לך להשתתף בקורסים כאלו כדי שיהיה לך די ידע שיאפשר לך להבין מה הספקים שלך אמורים לתת לך ולדעת לעקוב אחר מה שהם מספקים. אם תביני איך בונים אתר, תדעי לעקוב אחר החברה שבונה לך אתר, לדרוש מהם יותר ולקבל מהם יותר ולמנוע עסקאות גרועות שמפסידות כספים לעסקים שאינם מבינים בתחומים אלו.

באופן כללי, כל עסק חייב ללמוד באיזושהי דרך, כל הזמן, והשתתפות בסדנאות עשויה להיות הדרך הזולה ביותר.

אבל אם את רוצה שילכו איתך יד ביד – את כנראה רוצה ליווי עסקי [לחצי כאן] 

או, אולי, את רוצה יעוץ כדי שיתנו לך רעיונות ומידע ותדעי מה את צריכהלעשות בעסק שלך [לחצי כאן ]

ואולי את רוצה תכנית משולבת?שיש בה גם יעוץ, גם ליווי וגם מידע מקצועי? אם כן – [לחצי כאן]

השארת תגובה